Anketa mezi studenty
Zeptali jsme se několika studentů všech ročníků, jak se dívají na povinné semináře.
JN (1.ročník): „Já si myslím, že povinné semináře jsou velmi dobré, protože nás donutí jít do školy a zabývat se alespoň trochu učivem dříve než před zkouškou.“
JB (2. ročník): „Vzhledem k tomu, že studuji ještě další vysokou školu a potřebuji svůj rozvrh operativně měnit, vyhovovaly by mi spíše semináře nepovinné, nebo třeba jednodušší možnost nahrazení neúčasti jinou formou plnění.“
PB (3. ročník): „Semináře musí být zcela určitě dále povinné, jinak by se výuka rozpadla a nastal by stav podobný Praze. Ztratili bychom pak pracně budovanou pověst.“
MV (4. ročník): „Ono je to asi úplně jedno. Pokud se chce student vyhnout náročným povinnostem, vybere si učitele laxnějšího a ani povinný seminář ho nepřinutí k nějaké aktivitě.“
LS (5. ročník): „Řekla bych, že jsme dostatečně zodpovědnými jedinci, abychom sami rozhodli, zda je potřebné a přínosné navštěvovat seminář z dotyčného předmětu. Ale bez určitého impulsu by na semináře asi chodilo hodně málo lidí.“
mj-